Heb je een klacht of feedback over een door ons geleverde dienst of product? Dan vernemen wij dit uiteraard ook graag. Wij staan open voor verbetering! Je kunt jouw klacht of feedback sturen naar directie@thrust.nl t.a.v. de directie van Thrust Insurance Services B.V.
Mocht je niet tevreden zijn over de door Thrust Insurance Services B.V. geboden oplossing, dan heb je de mogelijkheid om de klacht voor te leggen bij het Kifid. Ons aansluitnummer is: 300.017570. Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) is bedoeld om voor jou, als consument, ‘n loket te bieden voor de beslechting van (dreigende) conflicten met financiële dienstverleners en voor informatie over financiële zaken.
Vanzelfsprekend kun je altijd naar de rechter gaan in geval van een conflict, maar de binnen Kifid werkzame Ombudsman en Geschillencommissie kunnen je een alternatief bieden: in een relatief kort tijdsbestek (procederen kost vaak jaren en mogelijk veel geld) wordt in overleg met de betrokken financiële dienstverlener getracht een oplossing te vinden of wordt geoordeeld over de kwestie.